15. juli 2012

weekend i den gode karmas tegn :)

Lille update på søvnløs
efter jeg har husket på den gode søvnhygiegne så sover jeg meget bedre ;)
Jeg husker også at slukke for online livet en times tid før sengetid og kobler ned med en kop kamille/melisse te = lige pludselig meget mindre søvnløs.
Lidt mere havearbejde og gåtur med hund har sikkert også hjulpet.

I weekenden blev jeg ramt af den skønneste karma fra de skønne slyngedamer inde på forumet slyngebarn. Først fik vi 2 breve med henholdsvis et gavekort på en overnatning og morgenmad for 2- og en udflugt til feks Loisianna eller lign.
Så kom der en kasse fuld af øko lækkerier; te, chokolade, chia frø, torskeklevertran -you name it. Alt sammen fra skønne damer jeg ikke har mødt i real life!!!- men bare syntes at jeg fortjente blive forkælet i den her lidt hårde tid.  Det da lige til at tude over at internettet også bringer den slags skønne ting med sig,
Så vandt jeg til og med en skønt sæt glasskåle hos Rebecca Perssons give away  
og så kunne jeg næsten ikke rumme mere god karma;)
Men jeg har haft besøg af nogle tjenstvillige "håndværkere" som arbejdede gratis med at sætte en havedør i køkkenet. Det krævede bare lidt god frokost, øl og kage :)

Døren står og venter på at blive sat i hvor køkkenvindue er pt. Vinduet skal senere sættes i hvor døren står så jeg får et extra vindue i stuen. Det var godt at sommeren regnede væk sidste år, så jeg ikke fik malet det gamle hus.Det havde været spilt.
Døren sat i -så mangler der bare isolering og nye brædder og en bred trappe man kan sidde på :)og drikke kølig rose .
Og så høstede vi ca 60 stks af den her slags basser
Så kan Dracula godt forsvinde -jeg har en ret lille rund hånd :)

1 kommentar:

Jane sagde ...

Ej hvor er det smukt! Superkarma i din retning. Fantastisk! Og fineste hus, altså!