23. september 2011

Jævndøgn

Tænk at det er jævndøgn idag!!!  nat og dag er lige lange og det går med mørke tider...
Med den her vejrudsigt
 ( vi tager den norske for mit område for den er meget bedre end DMI ;)
skal vi være ude hele næste uge og nyde at september viser sig for den bedste side.

Update på min bootcamp som jo mere er blevet til alm hverdags LCHF
et halv kg mere i denne uge; så i alt  minus næsten  4,5 kg på 5 uger :)
og det er faktisk helt ok- når jeg ikke kører super striks LCHF .
Jeg mangler ca 1 kg for at være tilbage hvor jeg var førs sommerens flirt med de 8 kostråd....
I denne uge har jeg passet lidt mere på nødderne - men tilgengæld spist en masse mørk chokolade pga mega pms :(

Eller læser jeg jo en del LCHF blogge i min fritid
og det kan anbefales at kigge forbi de norske lovkarbo sider- der virkelig mange gode sider i mellem, hvis man vil ha ny inspiration.

God jævndøgn





1 kommentar:

Jane sagde ...

Du orienterer dig også via yr.no kan jeg se :) Jeg forstår ikke hvorfor de kan forudsige vejret med timeintervaller, når DMI ikke kan ramme rigtigt på det næste døgn.

Anyway, tillykke med det flotte vægttab. Det er da supergodt gået!