22. august 2011

Fødselsdagsweekend.....

Der er godt nok dømt kyskhedsbælte i november- ikke flere august fødselsdage ;)
Nå endelig er fødselsdags maratonen over; 3 fødselsdage på en uge er for meget !!
ikke mindst når man er på bootcamp...
Fredag prøvede jeg at holde mig primært til grøntsager, hjemmelavet bearnnaise sovs og roastbeef- men den der citrontærte der var til dessert blev også smagt...
Hvilke faktisk var ret katastrofalt for den var bagt med alm hvdemel= totalt oppustet mave og tynd mave.... det er ret underligt, men speltmel har ikke den effekt KUN alm hvede og rugmel...
Jeg gav lidt op i går - spiste simpelthen mad sammen med tøsebarnet da det var hendes fødselsdag.
Morgen; røræg, pølser og frugsalat af nektarin og blåbær fra haven.
Formiddag en gang hjemmelavet nupo
Frokost; Skovtur - resten spiste sandwich jeg spiste små glas med æggesalat, oksekød,avocado dip,  salat, agurk og gulerod- samt et enkelt glas rosevin.
Eftermiddag; en dejlig og overhoved ikke low carb hindbærlagkage med marcipan....
Aften; Sauteret spidskål med sesam og kinarejer....og et lille stykke kage inden den røg i fryseren.
Jeg forventer ikke den store vægttab på fredag ... men jeg prøvede altså...
I aften står menyen så på Hugh Fearnley-whittingstalls
Fake lasagne eller moussaka som han kalder den.
Med courgetter, kødsovs og bechamelsovs- og ja der er 20 gram (spelt)mel og det overlever jeg- mælken er dog skiftet ud med fløde blandet med vand.


Lånt fra


Ingen kommentarer: