22. maj 2011

Madplan for uge 20 hov uge 21

Uge 21 er en dræber uge - ingen fridage og flere lange dage - så vi kører lidt på rutinen.

Mandag kødsovs fra fryseren med strimlet spidskål
Tirsdag; Aspargessuppe med smilende æg
Onsdag; Estragon kalkunsnitzler med flødestuvet tomater og grønne bønner
Torsdag; kødsovs forvandlet til ungansk med røget paprika og creme fraise, ærter og blomkåls"ris"
Fredag; ukendt taps tallerken- jeg VED at jeg er kollapset til den tid;)

Denne weekend bød på blomkålspizza(fredag)
Lørdag; oksemørbrad med lækker fløde/svampe sovs og asparges fra haven
pina colada is uden rom ;) ;
En dåse kokosmælk blendet med en dåse ananas og lidt sukin
- ok  men manglede rom´en .
Søndag kulhydrataften; spelt pasta med hjemmeavlet spinat og hvidløg, god parmasan ost og fløde.

Jeg er træt og glad efter masser af solskin på næsen og havearbejde- i dag har det dog været ind i mellem sindsyge tordenbyger- men nu mangler jeg kun at få plantet bønner og squash ud. Jeg elsker bare at spise hjemmedyrket mad.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Elsker bare når mad er uprætentiøst! Og en ugeplan med 2 x kødsovs, jamen så føler jeg mig sgu nærmest hjemme :)