18. april 2011

Påskekuller og lidt status

Jeg har haft en såkaldt status quo uge
- er godt nok
en cm mindre på bryster og hofte  jeg plejer ellers ikke tabe mig der.
Det er fint nok, jeg har virkelig ikke haft en særlig god uge; 
med dårlig søvn/stress, mangel på motion og mærkelig spisemønstre.

Mandag-fredag kørte det bare efter planen- så fik jeg et tomt køleskab kombineret med travlhed og stress/bekymringer.
Fredag-lørdag; sociale begivenheder med
alt for meget vin, nye kartofler og også lidt nanbrød så at det ikke er gået værre i den her uge er et mirakel 

I påsken er mit mål at holde den på status quo!!
- jeg VIL drikke en øl, spise en påskekage og lidt chokoladeæg 
og så må jeg vende tilbge til en mere striks version på næste tirsdag.
Nu er påskemad jo heldigvis også LCHF venligt med masser af æg, fisk/rogn, asparges, lam og smør og creme fraise- så mon ikke en påskeøl, lidt kage og chokolade kan arbejdes af i køkkenhaven/ på gåturer i skoven ?

God Påske 

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Æj, havde lige skrevet lang kommentar, da Wordpress kastede mig af. nå! Hovedbudskabet var at jeg elsker dine ugestatus. Uhøjtidelige og med et blik ind i en hverdag, som er svært genkendelig.

:) Jane

Henriette sagde ...

Takker Jane
Rigtig dejlig påske til dig :)