2. april 2011

Fredag- stenbiderrogn og ingen grøntsager :(


Jeg har længtes efter at stenbiderrognen kom ned i et prisleje hvor jeg med god samvittighed kunne købe den. Selvom jeg ikke er den store fiskespiser har jeg altid har haft et blødt punkt for stenbiderrogenen. ( jeg er set til en fødselsdag med buffet hvor jeg kun spiste røget laks med aparges og creme fraise med stenbiderrogn ;) )

Da jeg kom hjem i går havde årstiderne ikke været med min grøntkasse ( de havde glemt at pakke den -det har jeg aldrig prøvet før! ) :(
jeg havde intet grønt købt så aftensmaden blev lidt spøjs.

Morgenmad
drænet yoghurt med vallepulver og en lille banan
formiddag
kaffe med mælk og macadamianødder
frokost
salat fra torsdag aften med selleri og kalkun
eftermiddag
te og 10 gram lys chokolade
aftensmad
2 glas hvidvin, lidt flæskevær( hvorfor findes de ikke i økoversion ???- savnede noget salt og knasende da jeg købte ind- genial snack du kan spise ret begrænset af dem pga deres høje protein og fedt indhold og INGEN kulhydrater)
3 skiver tynd rugknækbrød( af den slags der har 6 g k -1,5 g fibre= 4,5 netcarbs pr skive)
MEGET cremefraise 38%, stenbiderrogn ,rødløg+ purløg.
Lidt lækker ost og oliven.
sen aften
resten af det stykke lyse chokolade 10 gram som jeg var begyndt på om eftermiddagen..... mine smagsløg kan slet ikke håndtere så sød chokolade.
Et glas mælk.
Var ikke sulten - men længtes efter fornemmelsen af mælk.
Så en dag med lidt meget hvid mad og lidt for få grøntsager.

Ingen kommentarer: