28. marts 2011

Ugen der gik- status

Først søndagens mad


Morgenmad
Mandelpandekager med 1 spsk speltmel- lige ved at vælte det hele K programmet ;)
1/2 æble og 1 lille spsk ahorn sirup (det var søndag ikke)
bacon- grøn te
formiddag
kaffe med fløde 
frokost 
spidskålssalat med rød pesto- koldt kalvekød.
eftermiddag
grøn te og en bounty
aften 
2 glas rødvin ups....
Roastbeef,
en sød kartoffel lavet til ovnfritter ( vildt mange K - men smagte dejligt)
grønne bønne
champingnons/hvidvins flødesovs.
( ærgeligt at den computer der har bluetooth er stendød pt- for jeg ville ellers gerne ha delt foto af den smukke aftensmad)
I alt 
65 gram K hvoraf 15 var fibre = 50 netcarbs :)


Mandag morgen
- jeg hiver målebåndet frem- synes måske at der er sket noget - men er lidt depri for det virker som om min bootcamp uge har været forgæves- synes ikke jeg ser meget tyndere ud.
MEN ;
Minus 1 cm på bryst - nok mere hormonelt end bootcamp ;)
Minus 1,5 cm i talje 
Minus 5 cm på topmave WOW
status quo på hofter
minus 1 cm på lår.


Ja jeg måler 3 gange for jeg fatter det ikke !!! 
og så ærger jeg mig lidt over at jeg ikke vejer mig... men da min vægt døde besluttede jeg mig at ikke købe end ny - da jeg fokuserede alt for meget på den og ikke min massefylde.
Der er stadig maaaaange cm ned til et sundt taljemål - men jeg er på vej :)


Ugens madplan kommer senere idag .



1 kommentar:

Anonym sagde ...

WAUW! Det er da noget af et resultat. Tillykke med det.

Jeg vejer mig heller ikke (i øjeblikket). Jeg minder mig selv om at vægten godt kan falde, selvom man ikke vejer sig. ;-)