26. marts 2011

Dag 5

Lidt ubalanceret dag

Morgen
Ingen æg og et generelt tomt køleskab..... dumt
100 gram creme fraise rørt med 10 gram valleproteinpulver lidt sukrin og lidt kakao.
Smager ok var fint så nød mad.
2 tynde skiver af det rigtig tynde rug knækbrød med smør og 2 små frikadeller.

Formiddag;
kaffe med mælk, lidt kokos og 20 gr mørk chok.

Frokost 
frikadeller, 1 lille gulerod, agurk og 1 pære
( alt for lidt mad....)

Eftermiddag 
nåede intet da den stod på indkøb
Lidt flæskesvær (ingen kulhydrater ;)og lidt nødder imens jeg laver mad.

Aftensmad
Kalve flanksteak, asparges, cherry tomater og hvidløgs smør.
1 glas lækker glas rødvin (tæller jo kun 2 gram K :) )

og så ups... tørret jordbær overtrukket med chokolade= 17 extra k !!!
Totalt duuuuuuumt men jeg skulle lige smage.
Så der skal laves et eller andet lækkert til mor.

Alt for lidt protein, for lidt groft grønt og alt for lidt mad......
Fik 66 gram K hvoraf 14 er fibre= 52  netcarbs. 
så det er egentligt ok på en en fredag hvor jeg synes at det er fint med lidt extra, men balancen på dagen var sindsyg.

Og så kom jeg hjem med det mærkeligeste indkøb; en del grønt, kokosmel, smør, græsk yoghurt, ost nok til at forsyne en lille landsby. en hel masse kød ( 1,2 kg hakket oksekød, 1 stor roastbeef, en flanksteak og nå ja  1 kg kinarejer   DYRT men min krop prøvede klokken 16  at fortælle mig noget  ;)



Ingen kommentarer: