27. januar 2010

Uge 4 og lidt om problemer med at tabe sig


Uge 4 er igang
På 3 uger har jeg tabt 3 kg ( ikke dumt- trods rigtig dum weekend)
Jeg har tabt en hel del cm - jævnt fordelt på hofte, mave og lår :-D
Egentlig vil jeg jo helt primært tabe mig i talje og bryst
- men jeg ved godt at det kan man ikke selv styre- jeg er en af de robuste kvinder der har fedt jævnt fordel på kroppen.

Min plan for næste uge er at få hul på noget mere målrettet motion
Jeg er aktiv hver dag ;
enten går jeg på arbejde 2 x 20 min hastig gang samt aktiv arbejde
eller også går jeg 45-60 min med hunden( det er ikke lunte gang ;) )
Jeg er aktiv ca hver anden dag med at hugge brænde og stable brænde
MEN jeg savner nok noget målrette træning -har bare haft svært ved at tage tid til det.

Læste idag Primal Mark og syntes at han havde fine pointer

17 Reasons You’re Not Losing Weight
  • 1. You think you’re eating healthy, but aren’t.
  • 2. You’re under too much stress.
  • 3. You need to watch your carb intake.
  • 4. You’re adding muscle.
  • 5. You’re not active enough.
  • 6. You’re lapsing into Chronic Cardio.
  • 7. You still haven’t tried IF.
  • 8. You’re eating too much.
  • 9. You haven’t overcome bad habits or developed good ones.
  • 10. You haven’t purged and Primalized your pantry.
  • 11. You’ve reached a healthy homeostasis.
  • 12. You’re low on willpower.
  • 13. You’re full of excuses.
  • 14. You haven’t actually gone Primal!
  • 15. You’re not getting enough sleep.
  • 16. You haven’t given it enough time.
  • 17. You’re eating too much dairy.
  • Bonus Reason: Sprinting is not part of your fitness routine.

Jeg kan helt sikkert nikke genkendende til et par punkter.



Ingen kommentarer: