8. januar 2010

torsdag den 7/1

Dag 4


Morgenmad
Æg, lidt bacon, pølse og agurk- grøn te


Formiddag
Kaffe med mælk, pekannøddder og 20 gram mørk 86 % choko


Ude og skovle sne, fodre fugle 


Frokost
ymer, og skyr blandet med lidt vanilepulver
Lakridsrods/myntete


Hugge og stable brænde i ca 30 min- så begyndte det at sne - så ingen tur med hunden


Eftermiddag
Grøn te, lidt ost og en mandarin


Total doven- sad og læste eller surfede nettet det meste af eftermiddagen.- spild af god fridag


aftensmad
Indonesisk karryret med kalkun, læg, hvidløg, ingefær,gulerod, peber og grønne bønner- bundet sammen af lidt fløde- min serveret over strimlet iceberg (lyder underligt men faktisk godt) E fik en lille pt nudler


Efter aftensmaden gik det op for mig at jeg faktisk havde mere end 600 kalorier til overs
(for sjov skyld havde jeg skrevet min mad ind i database 
- så vi fik kakao :-D 
Imens vi så "waking the dead "serien.
Lavet med mælk, kakao og sukrin- er ellers ikke fan er kunstige sødemidler en sukrin er ok i kakao.


Min kost er stadig alt for lav i protein- men det handler om en ret tom fryser/køleskab og dårlig økonomi 
Men ellers er jeg stolt af at jeg trods alt har formået at være så relativ lav i sukker, gryn og vin 
og jeg GLÆDER mig til på søndag når vi skal ha et eller andet extra lækkert 


Ingen kommentarer: