7. januar 2010

Onsdag den 6/1

Dag 3 og en anelse bedre end de 2 foregående ;-D


Morgenmad
Ymer og grøn te


Hugget brænde en 30 min og gik så endelig en tur med hunden over de frosne marker....


Formiddag
20 gram mørk chokolade 86 % , lidt pecan nødder
1 kop kaffe med mælk


Status på julen- ingen vægtøgning i kilo - men desværre lidt i cm - øv...skal i gang med noget mere motion.


Frokost
Hakkebøf,  mange ærter, lidt fløde og rød peber


Cyklede på arbejde


eftermiddag
1 kop kaffe med mælk, 1 mandarin og 1 skive ost
undgik for meget kaffe og de demente damers slik og kage ;)


aften
tunsalat med creme fraise, gulerod, rucola, salat og løg
1 kop te


Cyklede hjem i snevejr 
2 glas mælk og 20 gram mørk chokolade 86 % ups 


Godt
  • holdt mig fra brød, rødvin, slik, kage og sukker
  • kun 2 kopper kaffe :-D
  • God lang tur med hunden

  • mindre godt
  • mangler protein - tror jeg skal lave min kød og fiskeportioner en anelse større -jeg er jo ikke et lille nips- bliver lidt for sulten især når jeg har spist tidligt aftensmad ( som når jeg er på arbejde
  • lidt meget mælk( = lidt mange kulhydrater derfra)
  • ups 2 x 20 gram mørk chokolade...

4 kommentarer:

Ellinor sagde ...

Heja Henriette, jag tycker du är strong!
Vi har nu gjort fyra dagar, det går bra än så länge:)

Henriette sagde ...

Tak skal du ha x

budzinski sagde ...

Hej Henriette og godt nytår. Jeg har lige kigget dine 'dage' igennem og skulle lige til at sige, at du måske får lidt for lidt protein, men så nævner du det selv her i indlægget. Især med al den motion, du kaster dig ud i (brænde), skal du sørge for, at der er nok byggesten til reparationsarbejdet.

Men eller ser det godt ud. Det er dejligt, at du er så aktiv på bloggen ;-)

Henriette sagde ...

Tak - godt nytår til dig

det hjælper at skulle dele sin mad- så holder man sig lidt mere på måtten ;)

Nu skulle proteinmanglen være løst tilbragte søndag aften med at hakke og skære i tern et ordentlig okse bov klump :D