8. oktober 2009

Dag 4 og jeg er ikke sulten

Det er underligt for jeg har faktisk læst om at der er nogle mennesker der oplever at de får mindre sult når de spiser low carb- men jeg har aldrig prøvet det før.

I morges vågnede jeg klokken 6.15- lavede en kop te
og morgenmad til min datter- men jeg var ikke sulten...
Havde da ikke spist siden klokken 19, havde drukket et glas mælk klokken 21.30

Klokken 9 tog jeg et bad og fodrede dyr og tænkte nu var jeg vist ved at være sulten,
så klokken 9.30 slog jeg formiddags snack og morgenmad sammen;

kop kaffe med mælk, 1 skv spelt knækbrød med flødeost og rød peber, lidt macadamia nødder og 20 gram mørk choc

frokost; chilisuppe med resten af kødsauce fra dagen før, tilsat lidt bønner, chili og boullion.
En klat creme fraise, lidt oliven og agurk på toppen namme nam - god frokost.

Eftermiddag; grøn te og lidt chokolade 20 gram - var ikke sulten og havde lidt travlt.... så jeg glemte at jeg havde spist chokolade.

Aften; kalkunbryst stegt med pærer, valnødder og rosmarin. Spidskål kogt i lidt fløde til.



Ingen kommentarer: