23. marts 2009

Motivation


Ind i mellem så er det rart at huske på HVORFOR man gerne vil tabe sig / ændre livstil.
Jeg har i lang tid været ALT for dårlig til at sige højt, hvorfor jeg gerne vil tabe mig- fordi så blev jeg JO nødt til at holde det og kunne ikke bare stoppe igen.

MEN jeg vil jo så gerne ha et barn til 
Og jeg synes ikke at det er smart at blive gravid med et BMI tæt på 29 ! 

I dag har jeg sat et motivations billede på min skærm
så jeg HELE tiden bliver mindet om hvad jeg stiler mod ! 

Ellers har jeg læst en del på Anna´s side

Hun motiverer og inspirerer mig så meget til at huske hvad det er jeg gerne vil.
Tjeck den ud ! - hun skriver skønt og laver dejlig mad som gør at man husker på at LCHF ikke er kedeligt.

Og så har jeg overvundet min indkøbsangst idag.
Købt stort ind af alle de upolitiske korrekte fødevarer jeg manglede;
ost, æg, creme fraise, smør, kød og lidt grønt
 - og jeg overlevede at kassedamen kikkede underligt på mig  og tænkte sit.
For i DK er er LCHF stadig meget lidt kendt ! 
OG det gør det ikke nemmere at min lokale coop ligger i en lille landsby.
NU er der ingen undskyldning for at vælge dumt ! køleskabet er fuldt af gode sager


2 kommentarer:

Ellinor sagde ...

Ja, tenk så rare vi mennesker er, at vi alltid bryr oss om hva andre tenker om oss ..
Sender mange varme tanker om at dine ønsker må gå i oppfyllelse:)

Henriette sagde ...

Dumt ikke ;)
tak